Premiärturen med nya kajaken blev en jättefin kväll på Tyresö-Flaten. Iläggsplatsen ligger väldigt när parkeringen och den har dessutom en ramp, vilket jag föredrar framför brygga. Jag valde att köra utan den avtagbara fenan och jag upplevde kajaken som väldigt vindkänslig. Nästa gång ska jag testa med fenan installerad